מיני עגלה

  • אין מוצרים בעגלה.

יש לך שאלה? רוצה לדעת איזו מידה מתאימה לך? אל תהססי להתקשר. אנחנו זמינים גם עכשיו! 054.4361711

באביב הזה תלבשי לבן

In BLOG

באביב הזה תלבשי לבן

ריחות של אביב כבר נישאים באוויר ואיתם חג הפסח, חג שבועות ושאר ימים חגיגיים שמאפשרים לנו יופי של הזדמנויות להתחדש באנרגיות חיוביות זכות וטהורות. ריחות של פריחה, שמש מלטפת, ושאריות של קרירות עדינה מעונה קודמת, הן הזמן לנשום לתוכנו את כל הרעננות, הניקיון והשחרור שהתקופה הזו מציעה ולחזוק ולהתאהב שוב בצבע הלבן.

כן. הלבן הנקי שמשרה עלינו רכות ורוגע שכל אחת מאתנו צריכה ביומיום ובטח בנקודת הזמן הזו: רגע אחרי חורף אפרורי וקר וצעד לפני קיץ ישראלי, חם ולוהט. ללבן נוכחות ואמירה משלו, ועם טאץ' אישי שלך תוכלי ליצור הופעה אופנתית חגיגית וייחודית. כי אופיו של הצבע הלבן מאפשר לך לשחק עם מגוון סגנונות בשולחן החג. וברוח החג, על ארבע בנות דיברה תורת הפאשניסטה:

הקלאסית. זו שהולכת על בטוח, לא מסתבכת ולא מתאמצת. לובשת חולצה לבנה קלאסית ונקיה בשילוב מנצח של מכנס שחור או קאמל על כל גזרותיו במראה מוקפד ומסודר (בדיוק כמו שחמותה אוהבת אותה). היא תמיד תיראה מצויין.

הנועזת.  כאן תמצאו את כל אלו שבטוחות בנשיות שלהן ואימצו את המראה הגברי על גוף נשי. לא משנה אם זה מראה הטום בוי או גבר גבר.  חליפה גברית מחוייטת כהה או בהירה ובשילוב חולצה מכופתרת לבנה עם צווארון גבוה או מפתח עמוק וסקסי בהחלט יעשו את העבודה. היא תבלוט בכל מקום.

 חובבת הבוהו שיק. נוחות הוא שם המשחק בשבילה. לחובבת הבוהו מראה קליל, זורם ואפילו זרוק לעיתים. סנדלים שטוחות (ומבחינתה אפשר גם לוותר עליהן), שיער פזור במראה מרושל, טוניקה לבנה מתנפנפת או טי שירט צחורה בשילוב חצאית נשפכת, הם שמרכיבים את ארון הבגדים שלה. כל כך נוח וכל כך רגוע.

וזו שפשוט זורקת על עצמה משהו ונראית מיליון דולר. כאן אין חוקים ואין כללים! הכל הולך. כל סגנון, טרנד, בד וגזרה: החל מקווים פשוטים, דרך טקסטורות ועיטורים, ועד לטרנדים מחמיאים וגזרות מיוחדות, שרוולים תפוחים, צווארונים גבוהים, טוניקות מעוצבות ועוד ועוד.

באביב הזה תלבשי לבן

ועד שתחליטי איפה אתם בארוחת החג,  ואת מי מארבע הבנות את לוקחת איתך לארוחה החגיגית... BIANCA מאחלת לך אביב לבן רגוע ושמח, עם מחשבות בהירות והתחלות חדשות.

 

פוסטים נוספים

Sale

Unavailable

Sold Out