מיני עגלה

  • אין מוצרים בעגלה.

יש לך שאלה? רוצה לדעת איזו מידה מתאימה לך? אל תהססי להתקשר. אנחנו זמינים גם עכשיו! 054.4361711

מהם 9 הטיפים שיסייעו לך לשמור על החולצה לבנה, בוהקת ונקיה מכתמים לאורך זמן?

In BLOG

כל פאשניסטה יודעת שאין נועז מחולצה בצהוב שמש, אין פתייני מחולצה אדומה כמו ליפגלוס מוצלח שלכולנו יש איפה שהוא בארון. אבל אם תשאלו אותי – יש רק צבע אחד שהוא מעל לזמן, קלאסי בכל מצב, משלב באופן מושלם בין טוהר לשקיפות מסקרנת. יכול להיות טהור או שובב, ואני מדברת כמובן על הצבע הלבן.

חולצה לבנה – החל מטישרט בסיסית ועד מחוייטת מכופתרת וחגיגית במיוחד, היא מפריטי היסוד החיוניים ביותר בבניית המלתחה הנשית שתתאים לכל אירוע. אגב, לצד החולצה הלבנה, במצעד חמשת פריטי היסוד למלתחה הנשית, נמנה גם את מכנסי הג'ינס, השמלה-השחורה-הקטנה (ה – Little Black Dress), החולצה השחורה הסקסית, מעיל הטרנץ', ולבסוף ז'קט הג'ינס.

חולצה לבנה מעוצבת בקפידה, יכולה להעניק את המראה המהוגן, האסתטי והעל-זמני, או דווקא את המראה בעל הקריצה הנועזת – עם שילוב שובב, מסקרן, בולט או מרמז, של אקססוריז מתאימים. חולצה לבנה מושלמת תספק את השילוב המושלם שיתאים גם לארוחת בוקר עם חברה וגם לפגישת עבודה שעה אחר כך עם קבוצת אנשי עסקים, ואפילו לפגישה עם וועד ההורים בשעות אחר הצהריים בבית הספר של הילדים.

הסיבה שלא כולנו לובשות חולצות לבנות כל הזמן – היא כנראה החשש שלנו מטיפול בחולצות הלבנות, כך שישמרו על הבוהק שלהן לאורך זמן. לא משנה באיזו אבקת כביסה את משתמשת – כתמי זיעה בבגדים, ובטח בחולצה לבנה לא בדיוק משדרים קלאסיקה, ואלא אם את קוסמת – החולצה שלך תפגוש במוקדם או במאוחר גורמי כתמים שעלולים להפוך באחת את החולצה לחדשות האופנה של אתמול.

אל דאגה! לשם כך התכנסנו. קבלי את כל הסודות לטיפול נכון בחולצות לבנות – על מנת שתוכלי לא רק להיראות נהדר לאורך כל היום, אלא גם לשמור על המלתחה שלך צחורה ובוהקת לאורך זמן. כך נכון לטפל בחולצות הלבנות שלך – בין אם הן הכי בייסיק או קז'ואל, או בין אם מדובר בחולצת מעצבים מעלפת שהיא מהפריטים האהובים עלייך במלתחה.

 

 

קנית חולצה לבנה? כך תטפלי בה, על מנת לשמור עליה לבנה

מטי שירט לבנה קלאסית פשוטה ועד לחולצת מעצבים הורסת – כל בגד מגיע עם "הוראות הפעלה" משלו, המותאמות לסוג הבד ממנו הבגד עשוי ואשר אמורות לאפשר לכבס ולייבש את הבגד כך שישמור על מראהו לאורך זמן. חולצות לבנות בדרך כלל דורשות תחזוקה מוקפדת יותר, מפני שמכל הצבעים, בצבע הלבן רואים כתמים יותר מהר ויותר בולט. אבל היי, אם תעקבי אחר "הוראות ההפעלה", ניתן לשמר חולצה לבנה לאורך זמן, ללא מאמץ.

כבר בשלב רכישת החולצה החדשה, אני ממליצה בחום לבדוק שמדובר בחולצה שעונה על הצורך שלך. חולצות עשוית בדים שונים. במזג האוויר הישראלי מפתה ללבוש כותנה או פשתן. שניהם בדים נושמים (בדרך כלל באחוזים גבוהים של כותנה) ונעימים לגוף אשר ייטו פחות להתלכלך בכתמי זיעה, אולם אלה דורשים גיהוץ. בדים סינטטיים קלים יותר לתחזוקה ונוטים לספוג פחות לכלוך, אולם הם פחות נושמים, ועל כן כתמי זיעה פחות מחמיאים יופיעו על בד החולצה בימים חמים.

חולצה מבד דוחה נוזלים תשמור על הבוהק הנקי שלה בכל מפגש מצער עם כוס הקפה או היין שלך.

לבקשתכן ריכזנו כאן את כל הטיפים לשמירה וטיפול נכון בחולצות הלבנות שלכן:

  1. ראשית חוכמה – חשוב, כאמור, לקרוא את הוראות הטיפול בבגד המופיעות על התווית שלו. שם תמצאי מידע מועיל כמו סוג הבד ממנו עשויה החולצה, תנאים אופטימאליים לכביסה, האם מדובר בחולצה מבד דוחה כתמים ואיך כדאי לטפל בחולצה לאחר הכביסה
  2. חשוב לכבס חולצות לבנות בכביסה לבנה בלבד. לא מומלץ לערבב כביסה צבעונית בכביסת החולצות הלבנות – אלא אם דווקא מתאים לך להתחדש בחולצה ורודה
  3. כדאי גם להתאים את סוג הבד של החולצה לסוג הבד של שאר הבגדים בכביסה – יש לכבס בדים עדינים ביחד, ולהימנע מצירוף של בדים כבדים וגסים, כמו ג'ינס, לכביסת החולצות הלבנות העדינות
  4. טמפרטורת הכביסה המומלצת תהיה נמוכה (ההמלצה היא כביסה ב - 300).
  5. לא מומלץ להשתמש בדטרגנטים וחומרי ניקוי אגרסיביים בכביסת חולצות לבנות וחולצות עדינות
  6. חשוב לייבש את החולצות העדינות בצל
  7. חולצות מכופתרות יש לכבס כשהכפתורים פרומים
  8. במקרה של היווצרות כתם - בין אם החולצה שלכם מבד דוחה כתמים בין אם לאו – מומלץ מאוד לטפל בכתם מיד עם היווצרותו, ולפני שהלכלוך נספג בין סיבי הבד. ועד שתגיעו למכונת הכביסה להלן הפעולות המומלצות: כדאי לגשת ללא דיחוי למקור מים זורמים ולשטוף את האזור המוכתם, או להרטיב קלות מגבת נקייה ולשפשף בעדינות אך בנחישות את אזור הכתם. מומלץ לשפשף את אזור הכתם בלבד, מבלי לחרוג מגבולותיו, על מנת להבטיח שהכתם לא יגדל
  9. ניתן להשרות חולצות לבנות במים חמימים המכילים דטרגנט עם חומרים פעילים (ביו) למשך הלילה, רצוי כזה שמתאים במיוחד לבדים לבנים

 

הסוד שעובד – חולצות שנשארות לבנות

קולקציה חדשה שזה אך נחתה במחוזותינו, מציעה חידוש שחשוב שחובבות החולצות הלבנות יכירו: חולצה מבד נושם, שדוחה כתמים. המדובר בקולקציה בשם Stay White, המתאימה לפגישות עסקים, או סתם ליום יום – מבד פרי פיתוח רב-שנים - העשוי 95% כותנה, דוחה נוזלים ועם זאת עם איכויות נישום

הדרך היחידה להבטיח שתיראי במיטבך – גם אחרי הקפה, גם אחרי ארוחת צהריים, אפילו אחרי ארוחת צהריים עם הילדים

קולקציית Stay White היא קולקציה ייחודית המציעה חולצות מעוצבות, בשיק אופנתי אישי ומיוחד, שיחמיאו לגזרה ויאפשרו נוחות מרבית למשך שעות רבות. נשפך עלייך קפה, מיץ או רוטב כלשהו? תוכלי להעביר מגבת רטובה או לשטוף קלות במים זורמים, מיד כשהכתם נוצר, והחולצה תשמור על הבוהק הלבן ללא רמז לכתם. ההרכב הייחודי של הבד, המכיל 95% כותנה, מאפשר את השילוב המנצח בין חולצה מבד נושם, לבין חולצה מבד דוחה כתמים.

עסוקות? מתרוצצות בין עיסוקים למשך ימים ארוכים? אתן תודו לנו על הטיפ הזה

בקצב החיים הקדחתני המאפיין את המאה ה-21, אנחנו כולנו מלהטטות בין מספר תחומי עיסוק, ביניהם קריירה, משפחה, בית ו/או ילדים, חברים ותחביבים, ועוד. לכולנו קרה שהספקנו לקחת נשימה עמוקה לראשונה במהלך היום רק לאחר שהשמש שקעה, בימים עמוסים במיוחד. בימים כאלה, אנחנו רוצות את כל העזרה שנוכל לקבל, ואאוטפיט ששומר על מראה מהוקצע הוא דרך אחת להקל על עצמנו – גם במהלך ימים עמוסים, ועם קולקציית  Stay White– גם במהלך הכביסה, השמירה על הבגדים והשימוש החוזר בהם.

 Bianca Shirts– חולצות עם טאצ' אישי – קטלוג החולצות הלבנות הנרחב ביותר

קולקציית Stay White מגיעה מבית, המציע קטלוג חולצות נשים מעוצב בקפידה ומגוון בתגי המחיר. המשותף לכולן שהן לבנות בלבד. אותן חולצות, שמאפשרות לך להרגיש קלאסית בבוקר או בערב, להיראות כמו מיליון דולר גם אם את אחרי יום של שלוש ישיבות עסקיות בזו אחר זו, ולשמור על החולצה האהובה שלך לבנה וצחה, גם ביום מיוזע במיוחד.

בואי לבקר בסטודיו, או רכשי חולצה באתר – המשלוח עלינו!

אנחנו שמחים להתאים לכל לקוחה את החולצה הלבנה המושלמת עבורה מתוך קטלוג נרחב ומגוון – צרי עימנו קשר, ונשמח להציע גם לך את החולצה הלבנה המושלמת! והמשלוח? יגיע אלייך ללא תשלום נוסף.

 

 

 

 

 

 

פוסטים נוספים

Sale

Unavailable

Sold Out