מיני עגלה

  • אין מוצרים בעגלה.

יש לך שאלה? רוצה לדעת איזו מידה מתאימה לך? אל תהססי להתקשר. אנחנו זמינים גם עכשיו! 054.4361711

50 גוונים של לבן

In BLOG

50 גוונים של לבן

כחול כמו הים, צהוב כמו השמש ולבן כמו חלב. כך ככל הנראה פגשנו לראשונה בצבע הלבן אי שם כשהיינו בנות שנתיים ונחשפנו לקשת הצבעים. ואותו לבן אחיד וברור המשיך וליווה אותנו כשקיבלנו את הפתק המיוחל: נגה תהיה מחר אמא של שבת, נא להגיע בחולצה לבנה. גם בביה"ס היסודי כשעמדנו נרגשות בטקסים לבושות בסרפן ג'ינס עם חולצת טריקו לבנה שקיבלנו זה עתה ממחנכת הכיתה וגדולה עלינו ב- 3 מידות. בחטיבה ובתיכון כשהצטלמנו לתמונת המחזור, כן שוב בלבן. ובחמשושים מהצבא עלינו על ג'ינס והשתחררנו עם בירה וטי שירט לבנה, וכששברנו הכוס, וכמובן בפגישות בעבודה – תמיד תמיד הלבן היה בסביבה.

 ככל שעברו השנים התאהבנו יותר ויותר בלבן הלבן הזה, וככל שהתאהבנו גם הבנו שלבן הוא צבע מאוד מגוון. גילינו הרבה הרבה גוונים של לבן וכל אחד עם אופי ויופי ייחודים לגמרי רק לו. לבן עשן, לבן צדף, לבן שלג, שנהב, פשתן, לבן של תחרה ישנה, לבן קרח, לבן רוחות רפאים, לבן פרחים, לבן של אבקת תינוקות, לבן של קליפת ביצה, לבן שמפניה, לבן וניל, לבן עתיק, לבן של תאורה, לבן קלף, לבן מנטה, לבן דבש, לבן לבנדר, שמנת, קרם, בז'.

היום, חמושות בסטייל וחוש אופנתי מפותח אנחנו יודעות שמניפת צבעי הלבן רלוונטית לא רק אם נחה עלינו המוזה והחלטנו לשפץ את הבית, ו'חמישים גוונים של לבן' הוא לא רק עוד שם שמישהו השאיל לטובת כותרת של פוסט 😊, אלא הוא לגמרי סיפור ההצלחה עצמו של הצבע העל זמני, האלגנטי והמגוון הזה. סיפור שמכניס אותנו אל חדר הארונות הפרטי, ולוקח אותנו למסע לבן בין קולבים. מסע בו נוכל  להבהיר מחשבות ולבחור לעצמנו את הלוק הנקי והמושלם שיתאים בדיוק בשבילנו.

  

אם זה  לבן צח לפגישה חשובה. לבן מוקה לטיול עם חברים או משפחה. לבן אפרפר כשבחוץ קצת סוער. לבן זהוב לדייט עם החבר. לבן שמנת, לבן בנגיעות של סגול, לבן קרח חזק, וגם לבן נעים ורך. כל כך הרבה יש לו לבן הזה להציע לכל סיטואציה ובכל מצב רוח.

הלבן על כל גווניו, בטון חזק או בטון חלש מתאים את עצמו כבר שנים לכל עונות השנה. הוא משתלב מצוין עם כל פריט שנבחר מהמלתחה. כזה הוא בדיוק המלך הבלתי מעורער בארון הבגדים, שנוכל לשלב באינספור אירועים.

הלבן היה כאן תמיד, ובאופן לא מפתיע הוא כאן כדי להישאר: שימושי יותר. מגוון יותר. חוצה גילאים. מאחד בין עונות. ותמיד תמיד עושה את העבודה.

אז מה איתך? מה הלבן שלך?

 

פוסטים נוספים

Sale

Unavailable

Sold Out